Skorzystanie z naszych usług jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

1. Kontakt z Centrum
1.1. Wizyty można umawiać osobiście na miejscu, telefonicznie, za pośrednictwem poczty e-mail, kalendarza on-line na portalu Znany-Lekarz oraz przy wykorzystaniu aplikacji Messenger.
1.2. Telefon jest aktywny od poniedziałku do piątku od godziny 10.00 do 20.00.
1.3. Przed osobistym przyjściem, bez wcześniejszego umówienia, prosimy zadzwonić aby upewnić się, że na miejscu będzie osoba z Recepcji. Zazwyczaj Centrum otwarte jest w: poniedziałek 11-16, wtorek 9-20, środa 15-20, czwartek 15-20, piątek 12-17.
1.4. Osoby korzystające z usług Centrum, kontaktują się ze specjalist(k)ami poprzez recepcję, kontakt prywatny (telefoniczny, osobisty, za pomocą mediów społecznościowych) – nie jest realizowany przez członków i członkinie Zespołu.

2. Odwoływanie i zmienianie terminu wizyty
2.1.W przypadku niemożności odbycia wizyty prosimy o jej o jak najszybsze odwołanie lub przełożenie. Można to zrobić za pośrednictwem telefonu (również poprzez SMS), poczty elektronicznej oraz aplikacji Messenger.
2.2. Umówioną wcześniej wizytę można bezpłatnie odwołać lub przenieść na inny termin najpóźniej 24 godziny przed jej terminem. Przy odwołaniu lub przeniesieniu terminiu po upływie tego czasu – wizyta będzie musiała zostać opłacona. Nie pojawienie się na wizycie bez odwołania — również wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
2.3. Zwrot za nieodbytą wizytę nastąpi w ciągu 30 dni roboczych.
2.4. W przypadku spóźnienia spotkanie nie będzie przedłużane. Wizyty trwają 50 minut.
2.5. Wizyty odwoływane przez specjalist(k)ę – wynikające z dni wolnych i innych okoliczności – są zapowiadane z dłuższym wyprzedzeniem i nie wiążą się z kosztami.

3. Wizyty on-line
3.1. Wizyty on-line odbywają się poprzez aplikację Skype.
3.2. Przed pierwszą wizytą na nr SMS lub adres mailowy należy przesłać login Skype, by terapeuta/terapeutka mógł/mogła zadzwonić o danej godzinie.
3.3. Przed odbyciem każdej wizyty online na nr SMS lub adres mailowy, najpóźniej 12 godzin przed wizytą, należy przesłać potwierdzenie płatności za wizytę –  w przeciwnym razie spotkanie zostanie odwołane.

4. Korzystanie z usług przez osoby małoletnie lub ubezwłasnowolnione
4.1. Osoby małoletnie lub ubezwłasnowolnione muszą mieć pisemną zgodę osoby sprawującej opiekę prawną na korzystanie z usług.

5. Dostarczanie opinii psychologicznej, psychiatrycznej lub diagnozy
5.1. Opinie psychologiczne, psychiatryczne i diagnozy w przypadku dużej odległości są wysyłane przez paczkomaty Inpost, po uprzednim wysłaniu etykiety przez adresata_kę. Dla osób mieszkających w Poznaniu i okolicach – preferujemy odbiór osobisty.
6. Szkolenia, warsztaty i webinary
6.1. W celu zapisania się na szkolenie, warsztaty lub webinar należy wypełnić formularz i uiścić opłatę.
6.2. Jedynie opłata wykonana w ciągu 24h od zapisu równa się z rezerwacją miejsca na dane wydarzenie.
6.3. Za szkolenia, warsztaty i webinary nie ma możliwości zwrotu opłaty.
6.4. Dyplomy i certyfikaty ukończenia szkoleń są wystawiane wyłącznie w formie elektronicznej.